مرکز آموزش علمی کاربردی صنایع دستی و گردشگری ارومیه

۱۹ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

تمامی دانشجویان عزیز باید قبل از شروع امتحانات پایان ترم برگه ورود به جلسه امتحان را از سامانه سجاد دریافت و به تایید امور مالی برسانند. برگه های ورود به جلسه بدون مهر امور مالی فاقد اعتبار میباشد.

کلاس خانم ملک زاده در روز سه شنبه مورخه 1393/09/25 تشکیل نخواهد شد.

کلاسهای درس آقای ایزدی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخه 26 و 25 آذر تشکیل نخواهد شد.

کلاسهای آقای کیفری در مورخه 1393/09/24 برگزار نخواهد شد.

کلاسهای درس آقای ایزدی در مورخه 1393/09/19 برگزار نخواهد شد.

نمایشگاه عکس وپوستر

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش علمی کاربردی صنایع دستی ارومیه به مناسبت 16 آذر روز دانشجو نمایشگاه عکس، طرح و پوستر دانشجویان رشته گرافیک مرکز آموزش عالی علمی کاربردی صنایع دستی برگزار میگردد. افتتاحیه  این نمایشگاه  ساعت 1 روزیکشنبه 16 آذرماه در محل سالن مرکز آموزش عالی علمی- کاربردی صنایع دستی ارومیه واقع در ارومیه 2 کیلومتری جاده سلماس روبروی مرکز روانپزشکی رازی و به مدت 10روز  و ساعت بازدید همه روزه از ساعت 9 صبح تا 5 بعدازظهر است. لازم به  ذکر است آثار برتر هرحوزه در پایان زمان نمایشگاه مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.


16 آذر ، روز دانشجو بر تمامی دانشجویان عزیز مبارکباد.


کلاس درس کاربینی مورخه1393/09/15 آقای زبردست تشکیل نخواهد شد.

کلاس درس تربیت بدنی 1 و 2 برادران ساعت 12 روز دوشنبه مورخه 1393/09/17 در سالن مرکز برگزار خواهد شد. حضور تمامی دانشجویانی که درس تربیت بدنی را انتخاب کرده اند الزامی میباشد.

با عنایت به برگزاری 15 نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری علوم تحقیقات  و فناوری از 23 لغایت 26 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران، از کلیه دانشجویان و مدرسان مخترع و مبتکر مرکز خواهشمند است تا اقدام به ثبت نام اولیه نمایند،

آخرین مهلت ثبت نام روز چهارشنبه مورخ 12/9/93 می باشد

طرح های ارسالی می بایست تکراری نبوده (در بازه زمانی آذر 92 تا 93 باشد)

فرمت ارسالی به صورت word و به همراه کلیه مستندات معتبر در یک فایل زیپ شده و به پیوست فرمت ارسال طرح ها به همراه فایل pdfبه پست الکترونیک uastpazhuhesh@yahoo.com ارسال شود